اقتدار نیروهای مسلح در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش:: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اقتدار نیروهای مسلح که نشأت گرفته از روحیه جهادی و خودباوری در بین کارکنان است در سایه رهنمودها و توجهات جدی فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم طی سخنانی در جمع ممتازین نیروی زمینی ارتش به ویژگی‌های فرد ممتاز از دیدگاه قرآن کریم اشاره و دراین خصوص تصریح کرد: برگزیده قرآنی فردی است که به خودسازی رسیده و در جهت اصلاح خود و جامعه گام بردارد، از این رو ممتازین برای ایجاد تغییر در خود باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند که عدم تأثیرپذیری از محیط و تأثیرگذاری بر آن، از جمله این ویژگی‌هاست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه، علم و توانایی را از مهم‌ترین ملاک‌های افراد برگزیده و ممتاز برشمرد و افزود: خداوند نیز در قرآن کریم مقام علم را در جامعه انسانی و تشکیل حکومت را به عنوان نخستین زیربنا معرفی کرده است.
اطاعت و شکرگزاری دومین ویژگی فرد ممتاز بود که نماینده ولی فقیه در ارتش به آن اشاره و در این‌باره خاطرنشان کرد: فرد نخبه و نمونه بدون توبه و استغفار نمی‌تواند به درجه‌ای برسد که تأثیرگذار باشد؛ چرا که برگزیده الهی همیشه به یاد پروردگار خود است و این شکرگزاری و اطلاعت، از اوصاف نخبگان و ممتازینی است که همواره خود را در محضر خدا می‌بینند.
وی در جمع ممتازین نیروی زمینی ارتش، این نیرو را یکی از محوری‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: نام این نیرو که همواره برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی، تداعی‌کننده رشادت‌ها و سرافرازی‌های متعدد در هشت سال دفاع مقدس بوده، مرهون خون شهدایی است که در جبهه‌های حق علیه باطل به این فوض عظیم نایل آمده‌اند.
حجت‌الاسلام آل هاشم تأکید کرد: به حول و قوه الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و در سایه اتحاد و همدلی، هر روز بر عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود و میهن اسلامی مان در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی به موفقیت‌های بسیار چشمگیری دست پیدا می‌کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش در ادامه به تشریح سخنان رهبر فرانه انقلاب در خصوص شرایط جهان پرداخت و دراین باره خاطرنشان کرد: همانگونه که معظم له نیر تأکید نمودند، نشانه های شکل‌گیری نظم جدید در دنیا در حال نمایان شدن است و در این برهه حساس، مهم ترین وظیفه مسئولان، توجه جدی به سه پایه اصلی «علم و فناوری»، «اقتصاد» و «فرهنگ» برای افزایش اقتدار کشور و تأثیرگذاری و نقش‌آفرینی در این فرآیند است.
نماینده ولی فقیه در ارتش سپس به نقش و جایگاه نیروهای مسلح در جهت نقش‌آفرینی در این عرصه‌ها پرداخت و در این خصوص خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح که نشأت گرفته از روحیه جهادی و خودباوری در بین کارکنان است یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی است که در سایه رهنمودها و توجهات جدی فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته و مایه عزت ایران اسلامی و امت اسلامی است.
وی در ادامه با بیان این که وجود جوانان متخصص و متعهد در ارتش زمینه‌های خوبی را برای رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی فراهم کرده است، تصریح کرد: در عرصه‌های فرهنگی نیز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همواره در راستای وظیفه سازمانی خود اقدام‌های بسیار مفید و اثرگذاری انجام داده که حضور کارکنان و خانواده‌های آنان در میان ممتازین قرآنی و حضور موفق آنان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی از جمله این اقدامات است. 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به عمل جراحی موفقیت‌آمیز مقام معظم رهبری افزود: اعلام خبر سلامتی معظم‌له و بهبودی ایشان موجی از شادی و خوشحالی را در بین کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان ایجاد کرد، به گونه‌ای که کارکنان آجا در اقدامی خودجوش در مساجد و نمازخانه‌های یکان‌های آجا و منازل سازمانی حضور یافتند و با دعا و نیایش، سلامتی مولا و رهبر خود را از خداوند متعال خواستار شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا